Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
COB Interviews: Session Two - "Iceman"
#1


EFFeX got a lot of love in this.
Reply
#2
PPPPPPPRRRRRRRROOOOOOOOOOPPPPPPPPPSSSSSSSSSSSSSS
Reply
#3
Real nice interview!

PWT doing a good job with these getting the fan's questions answered.
Reply
#4
dope shit!
LMFAO @ ferhat
Reply
#5
(04-16-2011, 08:56 PM)Rodger Ramrod link Wrote:dope shit!
LMFAO @ ferhat

Oh you seen that! LMAO

I was wondering who would catch that.
Reply
#6
I had a good fucking laugh at ferhat lmao !

Man thanks once again to P dub for coming through with the interview. Straight dope material, no editing or behind the scenes...straight raw footage which is exactly what I like to see.

ps I second iceman's comments, big shouts to effex!

psS, I wonder who will be next up for the interviews Tongue
Reply
#7
I think it would be cool to do a KareLezz interview next.
Reply
#8
PWT brushing over ferhat made this!
Reply
#9
LMFAO!!!!! @ Ferhat!!! and what clowning is B_Meson talking bout??..lol
Reply
#10
Cool interview. They skipped over my question but i'll get over it. Haha lookin' forward to Beyond The Boards. I would love to see a One-2 interview next. One-2 has never done an interview on camera so i want to see that.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)